Innholdsstrategi

Dreis utvikler, analyserer og forvalter innhold som gir verdi – både for avsender og mottaker.

 

Godt innhold kommer alltid først hos oss. Hvorfor?

Fordi innhold er strategi. Hva du forteller, hvordan du forteller det og hvem du forteller det til, utgjør den store forskjellen.

Vi har gode referanser på tekstproduksjon, innholdsutvikling, redaksjonell planlegging og gjennomføring av innholdsprosjekter.

Vår tilnærming handler om å kombinere et bevisst forhold til tekst og visuelle virkemidler – som vi kobler med vår forståelse for teknologi, forretningsmodeller og strategiske målgrupper.

Innhold er et fag. Dreis sine medarbeidere har lang erfaring fra journalistikk, magasinproduksjon og nettutvikling. Vi holder oss oppdatert på den spennende utviklingen som preger nettet. Det er mer regelen enn unntaket at vi diskuterer datajournalistikk, søkemotoroptimalisering, webstandarder og innholdsstrategi i lunsjen.

 

Vi kan tilby

Tekstproduksjon
Dreis setter ord på ting. Vi gjør strategiske målsetninger om til strategiske setninger. Det har gjort oss til et ledende byrå innen tekstproduksjon og innholdsutvikling. I arbeid med historiefortelling kombinerer vi språkteft og lekenhet med strategisk tenkning. Vi setter vår ære i at kommunikasjonen treffer, presist. I hjertet. Eller hodet. Alt ettersom.

Innholdsstrategi
Det er lett å gå seg vill i informasjon. Vi lager kartet over de historiene du må fortelle for å nå dine strategiske mål. Og for at leseren, hovedpersonen, skal få en god opplevelse.

Arkitektur og metadata
Mange virksomheter har en jungel av innhold, som ingen finner frem i. Vi hjelper deg å strukturere mylderet, organisere digitale plattformer, og utvikle menystrukturer og informasjonsstrømmer som gir bedre brukeropplevelser og nye muligheter for verdiskapning.

 

Send oss en melding

Navn

E-postadresse

Melding